علی رغم گذشت نخستین ماه از تاسیس این سلامتکده تخصصی، استقبال خوبی از سوی شهروندان جهت درمان بیماری صورت گرفته است

دکتر مجید امتیازی رئیس دانشکده طب سنتی اردکان و متخصص طب سنتی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به گذشت بیش از 1 ماه از تاسیس این سلامتکده در اردکان اظهار داشت:  با استقبال بسیارخوب شهروندان از ایجاد چنین مرکزی و ارائه روش های درمانی تخصصی طب سنتی در این کلینیک، با توجه به روش شرح حال گیری و معاینه بر اساس اصول طب سنتی ایران که نسبت به معاینات معمول زمان زیادتری را به خود اختصاص می­دهد، در هر شیفت  تقریبا 10 بیمار پذیرش و ویزیت می شوند.

 

وی با بیان این که در حال حاضر سلامتکده تخصصی طب سنتی اردکان تنها در روزهای شنبه و یکشنبه اقدام به پذیرش بیمار می کند تصریح کرد: مراجعه کنندگان می توانند برای دریافت نوبت از طریق شماره تلفن های 18 -7238915-0352  اقدام به گرفتن نوبت نمایند.

امتیازی اظهار امیدواری کرد: با دلسوزی، همکاری و همراهی مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و ایجاد زمینه مناسب برای جذب فارغ التحصیلان طب سنتی ایران در این دانشکده و تکمیل کادر متخصصین این سلامتکده در ماههای آینده در تمام ایام هفته ارائه خدمات تخصصی طب سنتی صورت گیرد.

 

این متخصص طب سنتی یزدی خاطرنشان کرد: کلیه خدمات تخصصی طب سنتی در زمینه بیماری های مخلتف، در این کلینیک تخصصی ارائه می شود.

 وی بیان کرد: درمان بیماران با استفاده از روش­های طب سنتی و بر اساس همکاری و تعامل با سایر متخصصین طب رایج انجام می گیرد.

رئیس سلامتکده تخصصی طب سنتی اردکان اظهارامیدواری کرد: به فضل خدا در آینده­ نزدیک به منظور دسترسی سهل الوصول تر شهروندان یزدی، مجموعه تخصصی خدمات سلامت در زمینه طب سنتی در شهر یزد نیز ایجاد می گردد.

این گزارش می افزاید، سلامتکده تخصصی طب سنتی استان یزد یک ماه پیش با حضور مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اردکان افتتاح شد.

به گفته امتیازی استان یزد جزء نخستینهای کشور است که اقدام به راه اندازی سلامتکده تخصصی طب سنتی می کند.

سلامتکده تخصصی طب سنتی یزد اولین مرکز در کشور است که ریاست آن نیز به عهده مجید امتیازی "متخصص طب سنتی" است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا